HTML

Huszonnégy Órás Napló

Emberekről, a világról, ahogy én látom, és ahogy látom, hogy látod.

Friss topikok

Címkék

2012.01.20. 17:59 kui

Padlóra fel!

Fogj padlót!

 

Most lehet, hogy kiröhögnek, de életem legnagyobb felfedezése, amikor véletlenül összefutottam magammal. Nagyon rossz volt. Mégis ajánlom mindenkinek, ha megengedik, legalább egyszer az életben.

 

Hasznos.

Vagyis először durva, de később hasznos is lehet.

De, ha meg sem próbálják, nem fogják tudni eldönteni, milyen.

 

Kösz, most már jobb! Tényleg jobban vagyok!  Azt hiszem, kezdem kiheverni.

 

Ez a véletlen találkozás kb. tíz évvel ezelőtt történt, amikor is padlót fogtam. Mindenki tudja, hogy ez az olcsó kifejezés mit jelent, de tudják, mit gondolok? Hát azt, hogy még sem tudják!

 

Mindannyian félünk összeomlani, félünk a padlótól! Pedig padlót fogni jó!

Én hiszek a padlóban!

 

Mielőtt azt hiszik, hogy végleg összeomlottam, szólok, hogy itt vagyok, semmi bajom!

 

Szóval ámokfutottam. Nem az M1-esen, hanem saját életem útjain. Menekültem otthonról, menekültem a főiskoláról, amit elkezdtem, de nem fejeztem be, belemenekültem szeszélyes kapcsolatokba, szervezetembe menekítettem mai is divatos tudatmódosító szert, végül ki akartam menekülni a házasságomból is.

Hát, nem éppen éreztem jól magam. Elmenekültem, kimenekültem, belemenekültem.

 

Csak hogy én magam erről nem tudtam. Pedig tudhattam volna. Amikor a székem negyedik lábát is kész voltam kirúgni magam alól, vagyis amikor már  a házasságom sem ért számomra többet egy rakás szemétnél, akkor éreztem, nincs erőm. Elfogytam.  EKKOR vettem észre, hogy nem vagyok sehol, csak a padlón. Ekkor vettem észre, hogy ennek SEMMI ÉRTELME.

 

Mindannyian félünk összeomlani, félünk a padlótól! Pedig padlót fogni jó!

Én hiszek a padlóban!

 

Tudják, engem a padló mentett meg. Érezték már, hogy ott legbelül történik valami? 

És ekkor nem akartam tovább menekülni, jó volt ott a padlón. Jó volt megállni, jó volt feladni.

 

Gyakran ismételjük, hogy „Soha ne add fel”, tudják az a „nevörgiváp”, na az!

Tudják mit? Ne haragudjanak meg rám, de én meg azt mondom: Add fel!  Padlóra fel!

 

Mert az a legjobb az életben, ha jól csinálsz valamit. De ehhez : Padlóra fel! Igen!

Mert az a legjobb az életben, ha tudsz korrigálni, ha meg tudsz állni, ha kell!

Mert az a legjobb az életben, ha tudsz sebességet váltani!

Ehhez kell a padló mély és magányos csendje.

 

Szóval jól jött az a bizonyos saját találkozásom. Jól jött a padló.

 

Azóta elvégeztem egy fősulit, a férjem a legjobb fej a világon szerintem, azóta van otthonom, nem használok tudatmódosító szereket, és messziről elkerülöm azokat a rohadt szeszélyes kapcsolatokat is. 

 

És különben is mindjárt itt a tavasz és a Föld nevű bolygón elkészült az Őrült szív című film is Jeff Bridges-szel a főszerepben!

Ne hagyjátok ki, mert élni jó!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwhuszonnegyora.blog.hu/api/trackback/id/tr193602071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása